miercuri, 5 noiembrie 2008

Crysis sau Far Cry 2

Da, stiu au aparut articole intregi dedicate acestui subiect, in reviste de specialitate, si vor mai apare. Insa o chestie pe care am vrut sa v-o spun este ca am jucat Crysis-ul de la cap la coada, e drept ca in cateva ore, insa fara probleme. (La fel si CoD IV, daca veni vorba). Insa FC2 este plin de buguri, eu de exemplu ramanand blocat la 88%, unde exista o usa care nu se deschide, cu toate ca e neaparat necesar sa faca asta. De pe forumuri am citit ca nu sunt singurul ramas aici. Si tot de acolo am aflat de alte cateva probleme (multe) de care, din fericire, nu avusesem parte. Dupa aparitia vreunui patch, mai vorbim. Pana atunci, daca aleg calitate vs cantitate...Crysis rules.
Ca fapt divers, problema unei usi care nu se deschide aparuse si in primul Stalker, dar acolo puteai rezolva situatia neortodox, cu cateva grenade. In FC2 nu merge asa, nu ca nu as fi incercat:)))

Un comentariu:

Anonim spunea...

problema cu usa aia la far cry 2 am intalnit-o si eu. tot asa,sunt la 88% din cariera si m-am oprit acolo pt. ca nu pot deschide nenorocita aia de usa! ce e de facut?... cine l-a terminat poate lasa un mesaj aici? please anyone,HELP!