duminică, 30 noiembrie 2008

Not in the mood

Azi am vrut sa scriu ceva inteligent si profund. Am subiectul, insa nu si dispozitia necesara. Poate ca daca as scrie cu viteza cu care imi circula ideile prin cap ar fi muuult mai usor. Dar nu este asa.
Asadar, "rain check".
Trebuie insa sa vin cu o completare la un post precedent. Apropos de trafic si comentarii pe blogurile vedetelor autohtone, una dintre acestea (dintre vedete, adica) si-a tras blog. Unul dintre primele posturi de pe blog a fost ceva de genul "aceasta postare este un test, voi scrie in curand". Postarea a avut, la ora la care m-am uitat, nouazecisiceva de commenturi. Ce naiba, postarea are un sens mai profund care mie imi scapa sau exista si numerosi bagatori in seama? Inteleg commenturi de bun-venit in blogosfera, nu si commenturi care fac ca blogul sa semene cu o noua forma de mess, din categoria "Salut, ce faci", sau "bine, revin cand cand scrii ceva" - chestie oarecum logica, nu? Prefer sa stiu ca sunt citit si sa am 0 comentarii decat sa am zeci de comentarii total inutile. Da, am mai spus-o, e doar o reafirmare a pozitiei. Daca aceste comentarii duc insa la o dezvoltare a ideii, atunci da, totul este bine. Din punctul meu de vedere, ar trebui ca relatia post/comment sa determine un dialog in primul rand, un schimb de opinii, abia apoi - si nu in mod necesar - socializarea la alt nivel. Pentru "salut, ma cheama x, tu cati ani ai" exista multe alte variante.

2 comentarii:

Asibaris spunea...

Nu cred că aş fi putut spune mai bine. Good point. :)

fallen spunea...

Thanks, le mai nimeresc si eu cateodata.