duminică, 9 noiembrie 2008

Inca una si ma duc

Bai frate, romanii aveau simtul umorului. Nu stiu unde a disparut, ca eu cel putin nu-l mai gasesc pe nicaieri. Numarul de bancuri, chiar si proaste, a scazut ingrijorator, iar cele care mai apar sunt intr-adevar niste bancuri de-a dreptul lacrimogene. Adica in cel mai rau caz te fac sa plangi, in cel mai bun caz nu starnesc nicio reactie. E ca in faza aia in care asculti un banc, dar nu iti dai seama ca s-a terminat, intrebi si tu, foarte inocent, "Si poanta?", iar ceilalti iti spun ca nu te-ai prins. Pai problema e ca m-am prins, dar nu mi-a venit a rade. Ori is eu prea serios asa, dintr-o data...
Whatever, am vazut ca exista o emisiune autohtona de stand up comedy pe HBO, si am vrut sa vad ce si cum. Greseala! Mare! Teme "care vand", respectiv sex si minoritati nationale, insa extrem de prost folosite. Repetarea obsedanta a cuvantului fucking nu mi se pare amuzanta. Nici un banc spus cu accent unguresc (prost imitat, de altfel). Macar bancul sa fi fost bun, sau nou, ca nu era nici una, nici alta. In schimb, publicul se distra; probabil erau platiti, altfel nu imi explic. Adica ar mai fi o varianta, dar care implica cuvintele "nivel", "inteligenta" si "lowest", daca tot folosim englezisme, si nu vreau sa-i jignesc pe cei din sala.
Nu am pretentia ca as fi bun comediant. Dar de aceea nici nu incerc. Hai, ca nu e greu. Lasati-i pe aia buni - care o fi ei - sa se ocupe de asta!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Intr-o zi, la usa unei batrane bate un domn, imbracat elegant, cu un aspirator in mana. Nici n-apuca batrana sa deschida, ca tipu incepe: - As dori sa va prezint cel mai performant aspirator... In timp ce vorbea, arunca pe covorul din holul casei o cantitate considerabila de balegar, explicand: - Stati linistita, daca acest aspirator nu curata TOT ce se afla pe covor, promit ca mananc eu ce ramane! Dupa ce asculta toata povestea, tremurand de nervi, batrana ii raspunde: - Sper ca ai pofta, ca nu am curent de azi-dimineata!!!

Doua furnici fumau iarba. La un moment dat apare elefantul. Cand il vad, furnicile se pun pe ras. Elefantul, mirat, le intreaba: - Ce-ati patit mai? - Wahahahaha…elefantule, vezi tu firmitura asta de paine? - Da. - N-ai curaj sa te sui pe ea! Elefantul pune un picior pe ea zi zice: - Poftim ca m-am suit! - Wahahaha…elefantule…cat esti tu de mare…n-ai curaj sa iei cealalta firmitura de paine de pe jos si sa ti-o pui in cap! Elefantul ia si cealalta firmitura de paine de pe jos si si-o pune in cap. - Wahahahahaha….furnicile se terminau de ras. Elefantul: - Ma acum ce mai este? Furnicile: - Mamaaaa cata sandvisul !

Haide, măcar astea să te facă să zâmbeşti. :D

fallen spunea...

Daaa, multam pt incurajare si da, m-au facut sa zambesc, dar oare suntem doua picaturi intr-un ocean? Scuze pt. exprimarea poetica, asa mi-a venit.

Anonim spunea...

Doua calugarite au iesit de la manastire ca sa vanda prajituri .
Una era sora Matematica (M) , si cealalta sora Logica (L).
M : Se apropie noaptea si suntem inca departe de manastire.
L: Sora , ti-ai dat seama ca ne urmareste un barbat de peste o jumatate de ora ?
M : Da, ce o vrea de la noi ?
L: Este logic. Vrea sa ne violeze.
M: Oh Doamne ! Calculez ca daca continuam sa mergem in acest ritm , ne va ajunge in 15 minute .
Ce putem face ?
L: Unicul lucru logic pe care il putem face este sa mergem mai repede !!!
M : Nu cred sa functioneze asta !!!
L : Bineinteles ca nu, pentru ca si el a facut ultimul lucru logic pe care-l putea face, a inceput
si el sa mearga mai repede !!!
M : Si acum , ce vom face ? O sa ne ajunga intr- un minut.
L : Unicul lucru logic pe care il putem face este sa ne separam, d-voastra o luati pe acolo si eu
pe aici; nu va putea sa ne urmareasca pe amandoua !
Atunci , barbatul s-a decis s-o urmareasca pe sora Logica. Sora Matematica a ajuns la manastire
preocupata de ceea ce i s-o fi intamplat sorei Logica, dar dupa un timp a sosit si sora Logica.
M : Sora Logica!!. Multumesc lui D-zeu ca ati ajuns cu bine . Povestiti-mi ce s-a intamplat ?.
L : S-a intamplat ceea ce era logic. Barbatul nu putea sa ne urmareasca pe amandoua, asa ca a optat
pentru mine .
M : Si, ce s-a intamplat dupa aceea?
L : Ceea ce era logic . Am inceput sa fug cat mai repede, si el dupa mine, la fel.
M : Si?
L : Din nou ceea ce era logic. M-a ajuns.
M : Dumnezeule, si d-voastra ce ati facut ?
L: Am facut ceea ce era logic, mi-am ridicat fusta.
M : Dumnezeule, si omul ce a facut ?
L : Si el a facut ceea ce era logic, si-a dat jos pantalonii
M : Oh, nu !. Ce s-a intamplat dupa aceea ?
L : Pai nu este logic sora? O calugarita cu fusta ridicata fuge mult mai repede decat un barbat
cu pantalonii in vine !

Nu m-am putut abţine să nu-ţi trimit şi asta. :))

fallen spunea...

Mai anonimule, nu stiu daca esti unul si acelasi care a trimis si primul comment, dar vreau sa stii ca ai o bulina mare si rosie. De mult nu a mai reusit nimeni sa ma surprinda cu un banc bun si pe care sa nu-l fi auzit pana acum intr-o varianta sau alta. Asadar...thanks, si te mai astept! (nu neaparat doar cu bancuri...)

Asibaris spunea...

Dap, unul şi acelaşi. Hai să nu mai "postez" sub anonimat. :)
Plăcerea a fost de partea mea.
Numai bine!

fallen spunea...

Multumesc la fel. Si invitatia ramane valabila!:)))
PS. Scuze pentru eroare, ar fi trebuit sa iti spun "mai anonimo"...My mistake.