joi, 20 noiembrie 2008

Haina face pe om? No shit!

E pentru a milioana oara cand mi se intampla; ma opresc si eu la o cafea in oras, sa ma incalzesc putin. La masa din spatele meu, trei tipi la vreo 30 de ani max, cu camasa, cravata si sacou, doua sau trei mobile fiecare, ma rog, cica genul business man. Ma scuzati, dar conversatia lor, pe parcursul celor douazeci de minute cat am stat acolo, a fost plina de p**e cat cuprinde. Problema e ca le si auzeam neintentionat, deoarece, normal, discutau si pe un ton mai ridicat decat ar trebui, ca, vorba unui alt proverb, adevarat de data asta, prostul daca nu-i fudul...
Asadar, la naiba cu hainele si accesoriile astea, ca mi-am adus aminte cum in studentie aveam colegi care veneau doar la examene, dar si atunci veneau imbracati "frumos", cica sa faca impresie asistentului sau profesorului. De parca saracul asistent nu ar fi tinut blestemata :))) de prezenta si nu ar fi stiut care e situatia... Anyway, keep in touch.

Niciun comentariu: