duminică, 25 ianuarie 2009

Am mai scris despre sloganul postului Prima, despre care au aparut comentarii din cauza faptului ca e in engleza si exista persoane care nu inteleg mesajul. Corect, nicio obiectie. Insa cand respectivul slogan incepe sa fie recitat in promourile postului de Simona Sensual, Vali Vijelie si Liviu nu-stiu-cum, incep sa am impresia ca mesajul se cam pierde... Pai la ce ma pot gandi vazand-o pe senzuala ca vrea sa ma (mai rau, sa ne) distreze? (ma scuzati, to entertain us). De manele nici nu indraznesc sa aduc vorba.
In timp ce scriam asta, mi-am adus aminte ca am citit recent pe undeva, nu mai stiu exact sursa, o teorie conform careia cei care se uita la toate emisiunile tembele si la asa-numitele "vedete" aparute peste noapte care debiteaza ineptii nonstop o fac deoarece, prin comparatie, se simt mai inteligenti decat "prostii aia de la TV". Un argument in favoarea acestei teorii ar fi afirmatia celebrei (?) de acum braileanca sexi, care a spus clar ca daca nu spui prostii, oamenii nu te baga in seama. Ce sa zic, probabil exista ceva adevar in teoria asta. Eu prefer in general sa ma uit la ceva din care sa mai invat anumite chestii. Nu, nu am TV-ul blocat pe Discovery, ma uit si la filme, mai bune si mai proaste. Dar nu ma uit DOAR la filme. Si in niciun caz nu urmaresc episodul 1894 din serialul Elodia, sau care o mai fi acum senzational.
La urma urmei, e chestie de gusturi si de preferinte personale, de ce ma agit? Probabil partial deoarece nu am inspiratia de a scrie altceva la ora asta:)))

3 comentarii:

Anonim spunea...

Are mătuşa mea o vorbă care mi-o tot repetă. It goes something like, când mă analizez, mă detesc, când mă compar, mă iubesc. Ceva de genul ăsta.. :D

fallen spunea...

Partial adevarat. E greu sa te autoevaluezi corect, totusi.

Anonim spunea...

Nu şi dacă poţi fi puţin obiectiv. Depinde de perspectiva în care priveşti.. Nu prea văd vorba asta ca fiind chiar parţia adevărată, având în vedere faptul că este o autoevaluare de "amator".
Tu în comparaţie cu ce ţi-ai propus, apoi tu comparativ cu cei din jur. Bănuiesc că un profesionist ar face-o altfel. :)