joi, 22 ianuarie 2009

Final de tema

Probabil nu voi mai comenta despre celebra de-acum "lege noua", insa trebuie sa ma intreb cum pot sa se planga de violarea intimitatii: cei care nu au perdele la geamuri, pentru a se vedea ecranul LCD-ului/plasmei (cu OTV si Etno) sau noul tavan fals cu un design artistic de aplice care ilumineaza discret...nimic (personal nu am vazut faza din filme, cu tipa care se schimba in camasuta de noapte in fata geamului, dar o fi si asa ceva); cei care isi lasa ostentativ mobilul pe masa, alaturi de cheile masinii, si, mai rau, il folosesc tot atat de ostentativ, vorbind de parca li s-a stricat microfonul; cei care ma inunda cu preferintele lor muzicale pe geamurile deschise ale apartamentelor/masinilor; cei care, aflati in locuri publice, recte baruri/restaurante, vorbesc foarte tare, pentru a se face auziti cica, deoarece muzica este data tare; pai reusesc, ca ii aud eu de la trei mese distanta, cu tot cu fondul muzical. Exemplele pot continua.
Asadar, despre ce intimitate vorbim aici?

7 comentarii:

Asibaris spunea...

Haide că nu e chiar aşa de gravă situaţia. :D
Nu toată lumea ţipă în telefon, stă fără draperii ca să se vadă ditamai plasma şi aşa mai departe.
Astea-s cazurile de excepţie.

fallen spunea...

Or fi exceptii, dar fie sunt suficient de multe incat sa imi atraga atentia, fie am eu "norocul" sa le gasesc.

Asibaris spunea...

Eu cred că dumneata cauţi astfel de excepţii. :P

fallen spunea...

Nuuu, dimpotriva. Pur si simplu imi sar in ochi (in urechi, pe unde mai sar si ele). Se pare ca am atentie muuult prea distributiva. De altfel, mai am postari pe tema discutiilor din baruri, de exemplu.
O posibila explicatie ar fi ca, in ocaziile cand sunt singur prin diverse locuri publice (destul de des, s-ar parea), sunt atent la ce e in jurul meu, nu sunt genul care merge drept inainte cu ochii in pamant, pierdut in lumea lui.

Asibaris spunea...

Da, ar fi şi asta o explicaţie. Dar, recunoaşte, îţi place să fii cârcotaş. :P

fallen spunea...

Bineinteles! Si recunosc ca asta nu e prea bine...Dar nu sunt non-stop asa, deci mai sunt sanse sa imi revin:)

Asibaris spunea...

Now don't start doing somethin' stupid. ;-)