vineri, 23 ianuarie 2009

Good mood

Am revazut a enspea oara fragmentul din Madagascar 2 in care pinguinii "piloteaza" avionul... Ma face sa rad de fiecare data. "Who said we can't fly?"
Pe langa asta, mi-am dat seama ca folosim pluralul pluralului, sau pluralul dublu, sau cum ar trebui sa ii spunem. Bine, chestia e veche, dar acum mi-a picat fisa. Am auzit o domnisoara spunand la radio ca a prins cateva "tipsuri" in nu stiu ce domeniu. Automat am facut legatura cu chipsurile... Noroc cu vacuta Fulga, ca ea saraca ii invata pe astia micii cum sta treaba cu gramatica; spune in reclama "mai mi-am amintit", iar fetita ii spune bucuroasa fratelui mai mare, care o corectase inainte, "ti-am spus ca asa se zice!". In eventualitatea ca voi avea copil, o sa trebuiasca sa am discutii cu el si sa il lamuresc sa nu vorbeasca precum vaca:))). Ma si vad in ipostaza...

Niciun comentariu: