vineri, 2 ianuarie 2009

Punct si de la capat

In sfarsit a inceput un nou an. A trebuit sa astept pana azi sa vad si eu un pic de zapada, cazuta mai mult asa, de forma. Dar e mai bine decat deloc. Revelionul l-am petrecut acasa, cuminte, in fata televizorului. Vorba vine, ca nu am prea avut la ce sa ma uit. Nu conteaza, a trecut, las' ca data viitoare o s-o facem si mai, si mai lata, vorba cantecului.
Planurile au fost facute, urmeaza punerea lor in aplicare. Sper sa nu fie doar "usor de zis, greu de facut". In rest, sa am (avem) spor la blogareala, si la scris, si la citit, si sa nu lasam celebra criza mondiala sa devina o criza personala.
Acestea fiind spuse, astept sa-mi spuneti voi ce revelioane mai palpitante ati avut. Promit sa nu-mi fie ciuda:)))

4 comentarii:

Asibaris spunea...

Acasa, in fata televizorului si laptopului...
Very exciting. :))

fallen spunea...

La tine nu se ia in considerare, au fost motive obiective. Exciting indeed...

Adrian spunea...

Si eu pe la casa altuia, tot mai bine decat la mine :-)
artificiile austere din centru pe la 12 iar mai tarziu, printre altele, s-a pus de-o mima... si nu a fost de glumit cu 'policlorura de vinil' :-)))
a trecut surprinzator de repede, probabil anturajul a fost 'de vina'.

fallen spunea...

Ooo, mima...multe amintiri cu mima asta. Si da, te-ai descurcat elegant. Bravo tie si La multi ani!