luni, 26 ianuarie 2009

Chestii

Dupa o iesire in oras, am ramas cu treburile rezolvate doar partial, cu amintirea unei doamne care discuta in tramvai despre niste medicamente "recompensate" si cu imaginea unui banner pus pe o cladire care adapostea doua firme, si care au impartit frateste si total neinspirat bannerul respectiv, pe care se poate citi "canapeaua mea", iar dedesubt "natural stone". Foarte tare...la propriu!
Acum, ajuns la confortul micutei mele camere, ma incalzesc putin si intre timp o sa-mi vina si ideea pentru o postare mai de Doamne-ajuta.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Off topic: blogăreala asta poate da dependenţă.
Dacă ştiam, nu mă mai băgam în "mizeria" asta. :))

(cred că am reuşit, în sfârşit, să prind şi eu care-i cheia la a posta un comment cu ID-ul de wordpress şi să nu-mi arate pseudonimul ăla îngrozitor "eteunblog)

fallen spunea...

Macar e dependenta "sanatoasa". Cred. Sau dependenta e prin definitie ceva nasol? Nu stiu...

Anonim spunea...

Dependenţele-s nasoale, îs excese, până la urmă. :D