marți, 30 decembrie 2008

Mda, nu e chiar ce voiam

Am evitat aglomeratia si cozile de la magazine si banci. Am reusit sa fac totusi cumparaturile necesare, atat pentru Craciun, cat si pentru Revelion. M-am distrat pe seama celor care au mers sa plateasca facturi mai mult din superstitie, sa nu-i prinda noul an cu datorii. Netinand cont de faptul ca nu sunt superstitios, anul trecut nu aveam datorii, iar anul asta am reusit sa le fac. Ma rog, nu doar din vina mea. Asadar, pot spune din proprie experienta ca "it ain't work". Dar asta e alta poveste, am deviat de la ce voiam sa spun.
Revin. Cu toate ca am reusit, deci, sa inchei onorabil socotelile, nu am reusit sa fac in asa fel incat sa merg naibii undeva la Revelion. Care se anunta a fi o noapte petrecuta acasa. Ideea in sine nu ma deranjeaza foarte tare, la o adica nu e primul de acest gen. Dar e naspa perioada de dupa, cand iti vin prietenii inapoi, rupti de oboseala, dar tot un zambet, si incep sa iti povesteasca doua ore ce si cum a fost, dupa care vine inevitabilul "dar tu?", urmat de secul "eu, acasa...". Asta este. Prima dorinta pentru noul an este, in concluzie, sa nu fac urmatorul revelion acasa. Rezonabil, zic eu.
Si, deoarece maine nu stiu daca voi avea chef sau timp de scris, si nici voi, La multi ani, si un an nou mai bun decat cel care se incheie, in toate privintele daca se poate.

4 comentarii:

Asibaris spunea...

Si, pana la urma, ce ai facut? :)

fallen spunea...

Home sweet home.

Asibaris spunea...

Sa ne fie de bine.. :)
La multi ani!

fallen spunea...

Chiar asa. La multi ani si tie!