marți, 23 decembrie 2008

19 ani

Am fost intrebat cum de nu am scris nimic despre Revolutie. Pai nu prea am ce. Toata lumea scrie in perioada asta cate ceva, de stiut exact ce s-a intamplat atunci nu se stie nici acum...
Eram intr-un orasel in care s-a iesit pe strada, dar nu au fost evenimente de prima pagina. Ce imi aduc aminte clar este sentimentul acela de uimire, de "mai, chiar se intampla asa ceva?", si apoi euforia primelor zile. Aveam impresia ca amploarea evenimentului ii depasea cu mult pe majoritatea, care s-au trezit brusc cu o problema: avem libertate, ce facem cu ea?
Si apoi a urmat anul '90, anul tuturor posibilitatilor. Restul e istorie.
Si, indiferent ce a fost atunci, nu a fost degeaba. Ca directia in care am luat-o a fost sau nu cea mai buna, ca am fi putut face altceva sau in alt fel...sa comenteze cei mai indreptatiti sau mai calificati decat mine.

3 comentarii:

Asibaris spunea...

Da, mai, chiar au trecut 19 ani de atunci..
Ce-i drept, eu nici macar nu am prins-o, dar, oricum, a trecut ceva vreme.
19 ani de tranzitie... :-|

Acum vorbesc pe langa subiect, una dintre tremele pe care le-am dezbatut in eseurile pentru admiterea la facultate - totul s-a facut pe baza de dosar care sa cuprinda niste acte + raspunsurile la anumite intrebari si niste esuri - a fost tocmai problema amintita de tine. Citez "Aveam impresia ca amploarea evenimentului ii depasea cu mult pe majoritatea, care s-au trezit brusc cu o problema: avem libertate, ce facem cu ea?"

fallen spunea...

Sa stii ca a fost un sentiment ciudat, teoretic simteai ca pot face (aproape) orice, dar ce era acel "orice"? Problema necesita un spatiu mai mare pentru a fi dezbatuta, poate cu alta ocazie.

Asibaris spunea...

Nu cred ca-i problema de spatiu. Sincer, la mine-i problema de... chef. :">
Si pe langa asta, nu-mi place sa scriu despre evenimente, imi place doare sa vorbesc despre ele. De aia nu-s de acord cu referate, portofolii si alte prostii de genul asta.