luni, 8 decembrie 2008

Cu mintea in cu totul alte parti

Pai da, ca in perioada asta lupta dintre lumea reala si cea virtuala a fost castigata detasat de prima. Si nu vreau sa va pictisesc cu probleme din astea banale, dar care trebuie rezolvate. Nu sunt in stare sa scriu nici macar vreun comentariu, cu toate ca am incercat, dar m-am lasat pagubas, ca rezultatul era jalnic si mult sub posibilitati. Asadar astept momente mai prielnice, care sper sa apara repede.
Hmmm...uite cum scriu despre cum nu vreau sa scriu...

4 comentarii:

Asibaris spunea...

Hmmm, nu. Uite cum scrii despre cum nu te afli in starea necesara ca sa scrii. :)

fallen spunea...

Tot putin paradoxal, nu crezi? Dar asa sunt eu, plin de paradoxuri, contradictii, ciudatenii etc.
PS Am uitat sa iti spun ca am remarcat schimbarea la fata a blogului tau. Galben pe negru...impact vizual maxim, hm? Si imi place globu' ala cu etichete care se invarte acolo. Plus ca si scrii cool. Keep goin'!

Asibaris spunea...

Hehe, mulţumesc.
Şi tu ai un mod foarte plăcut de a spune ceea ce spui, altfel nu aş reveni - cred că blogul tău este singurul pe care-l vizitez zilnic, chiar dacă nu-mi las mereu amprenta. :)

fallen spunea...

Hai ca acum m-ai facut sa rosesc:)))
Dupa cum spuneam, imi dau si eu silinta. Uneori iese, alteori nu. Dar gestul conteaza.