miercuri, 24 decembrie 2008

Am supravietuit

Dupa cum va spuneam, am fost aseara afara, mai mult obligat decat de bunavoie si nesilit de nimeni. Am avut norocul sa nu trebuiasca sa ingros randurile de la case ale celor ce luau cadouri in penultimul moment (se mai poate si azi:)). M-am autopremiat de Mos Craciun. Apropos, in librarie nu era inghesuiala, nici cozi la casa. Norocul meu.
In rest, totul a decurs normal. Ceva simpatic: la un moment dat, dintr-un magazin a iesit o fata de vreo 20 de ani, care fugea in timp ce incerca sa-si ia paltonul cu o mana, cu cealalta tinandu-si mobilul la ureche. Imaginea era oarecum comica, insa fraza pe care a spus-o, fara a sti contextul discutiei, m-a distrat. "Stai, ca vin acuma si te iubesc!". OK...
Si da, e adevarat ca femeile suporta mai bine durerea decat barbatii. Probabil ca e la fel si in cazul frigului, altfel nu-mi explic gramada de decolteuri vazute aseara, cand erau cam zero grade si batea un vant taios de iarna. Tipele in cauza aveau paltoane sau geci de iarna, dar le purtau descheiate. Cum era vorba aia cu femeile (babele?) care sufera pentru frumusete?
Merg sa-mi pun cadoul sub bradut, sa fiu surprins maine dimineata. De fapt la ora 24.00, ca sigur nu voi dormi.

2 comentarii:

Asibaris spunea...

Apropo de cadouri, eu nu am luat niciun cadou pentru mama... This really sucks. Dar chiar nu-mi vine sa fac asta. Nu-mi place deloc sa fac cadouri, nici macar mie. Uneori imi vine greu sa-mi cumpar pentru mine ceva ca nu stiu ce vreau, dar pentru altcineva? :))
Daca vad ceva si instantaneu imi vine in cap o persoana draga pentru care as putea cumpara respectivul lucru, o fac cu drag de inima, dar, va rog, nu-mi impuneti o data, o zi cand sa fac asta... :(

fallen spunea...

Sunt de acord, dar cand situatia impune...trebuie sa fac un efort. Ca si ceilalti, de altfel.