miercuri, 10 decembrie 2008

Altele decat politici

A mai aparut o reclama proasta, as spune, cu Piersic al senior. L-am vazut acum vreo luna intr-o piesa si a jucat asa cum trebuie, nimic de reprosat, ba dimpotriva. De ce considera ca trebuie sa faca endorsement pentru tot felul de produse, numai el stie.
Am fost pe la banca sa imi platesc si eu o rata (ce, credeati ca nu am credit? trebuie sa fiu si eu in rand cu lumea, nu?). De data asta, mergand dupa ce bausem cafea, am observat lipit pe intrare un "actibild" cu un simbol care imi atragea atentia ca nu am voie sa intru inarmat in banca. Damn, si nu l-am vazut decat acum:))). Pai eu, fara AK-ul din dotare, ma simt dezbracat! (mai, glumesc, nu intrati la idei!!!). Si, dezvoltand putin ideea intr-o directie mai laterala, la banca unde merg eu este un nene security pensionar, sau in prag de pensionare, aratand corespunzator pentru varsta lui - chelie, burtica, tremur usor al membrelor superioare - si pe care il vad facand orice, mai putin oprind un potential infractor. Ori o fi vreun maestru din ala din filmele Hong Kong din anii '70, care a ajuns la nivelul in care nu se mai antreneaza decat pe plan spiritual? Si sarind, ca de obicei, la o alta idee, ajungem la politie si jandarmerie. Nu comentez nici activitatea, nici aspectul fizic. Ca in toate domeniile, sunt oameni care isi fac treaba bine si sunt care nu prea reusesc. Ideea este ca macar uniforma sa inspire respect si sa fie purtata cu prestanta. Pentru ca, asa cum un medic care ar purta un halat murdar nu mi-ar inspira prea multa incredere, nu am incredere nici intr-un politist sau jandarm care isi poarta chipiul/cascheta dat/a cu nonsalanta pe ceafa, sau intr-o parte, in stil ciobanesc sau basca de maistru de uzina. Mai lipseste sa-l vad pe vreunul ca-si intoarce cozorocul la spate, ca asa se poarta acum. Macar sa salveze aparentele, la naiba. Plus ca, din cate imi aduc aminte, in armata (aham, sunt un fraier cu stagiul militar satisfacut) aveam niste reguli foarte stricte in privinta tinutei, inclusiv in privinta beretei, care trebuia purtata la unghiul si ditantele specificate in regulament. Dar asta a fost cam demult.
Hai ca mi-am facut norma, vorbim mai tarziu.

Niciun comentariu: