vineri, 19 decembrie 2008

Back in business

Gata, a trecut si momentul asta. Aaa, pai stiu ca o sa mai fie altele, dar ce conteaza? Pana atunci, let's party!
Parte din "tratament" a fost si vizionarea unei comedii, n-are importanta titlul. Ca de ras am ras mai mult de subtitrare decat de filmul in sine. Cel mai misto a fost cand personajul striga "Oh, mercy!", si subtitrarea cum zicea? Uite-asa: "Mersi!" Asadar, distractie la maxim, ce sa mai...
De plouat tot ploua, dar am reusit sa ma setez pe programul "activitati indoor" si nu ma mai deranjeaza. Mai fac un pic de ordine, dau muzica ceva mai tare, a inceput perioada de telefoane/mailuri de la prietenii/cunostintele cu care comunic doar de sarbatori ("aaa, salut, ce faci, cum esti? Nu ne-am vazut/am vorbit de...oho, sase luni!", genul asta de discutii), discutiile cu ceilalti prieteni, mai "zilnici" sa zic asa, incep sa graviteze in jurul intrebarii "ce facem de revelion?" (sa vedeti aici propuneri fanteziste!) si asa mai departe.
Concluzia? Totul e in regula. Deocamdata.
Si, pentru a demonstra asta, trebuie sa ma si leg de ceva, ca asa sunt eu, caut noduri in papura.
Am mai spus de cateva ori ca imi place CSI-ul. Si, dupa un milion de episoade vazute, ma uit la stirile noastre, unde un reporter frenetic transmitea un material de la un bar/club unde se trasesera focuri de arma (ceva pistol cu gaz). Reporterul tinea in mana doua cartuse si spunea despre ele ca sunt doua dintre cele cateva gloante trase in incident. Unu la mana, din cate ma pricep eu, cartusele alea nu erau folosite. Si doi, daca intr-adevar ar fi fost asa, nu ar fi trebuit sa fie "evidence?" Adica le-ar fi luat criminalistii, ar fi prelevat amprente si chestii dintr-astea. Dar nu sunt nici criminalist, nici reporter, sa ma bag in treaba lor. Nu stiu ce imi vine sa tot comentez atata! Mai bine merg sa sterg praful.

2 comentarii:

Asibaris spunea...

Ultima replica din textul asta mi-a reamintit de un banc mai vechi, ce-i drept, dar foarte amuzant cu Bula:

Bulă şi nemţii
Bulă în războiul cu nemţii se ascunsese într-o fântână.
Vine un neamţ şi spune:
-E cineva acolo ?
Bulă:
-E cineva acolo?
-Mai bine mă duc în pădure.
Bulă:
-Mai bine mă duc în pădure.
-Mai bine arunc o grenadă.
Bulă:
-Mai bine te duci în pădure. :)))

Sunt convinsa ca-l stii, dar it's good to remember a good joke some times. :)

Apropo de comedii, in seara asta am revazut pentru a nu stiu cata oara "Mai bine nu se poate" - cu Jack Nicholson si Helen Hunt. Loved it.
Daca ai vazut filmul, iti recomand sa vizitezi si siteul asta http://www.imdb.com/title/tt0119822/quotes - important este sa stii personajele.

In principiu:
Simon: homosexual, pictor
Carol: chelnerita de care se indragosteste Marvin
Marvin: personajul principal, Jack Nicholson, scriitor, foarte multe de zis despre ele, dar, in principiu, FUCKED UP. :D
Frank: homosexual, negru, prietenul lui Simon.

Asa cu filmul.. in rest..
Sa auzim numai de bine, just wanted to say "Hy!".. :)

fallen spunea...

Hi to you too. E placut sa stii ca cineva vrea doar sa te salute asa, fara motiv. Se pare ca duc lipsa de asa ceva:).
Dragut bancul, fain si filmul (vazut, of course). Ca sa nu raman dator, un film vazut recent, recomandat drept comedie, cu toate ca eu nu l-as considera (doar) atat, este Be Kind Rewind.
Keep in touch!