joi, 18 decembrie 2008

Deprimant

Mai e o saptamana pana la Craciun si, normal, ploua. Mocaneste, bacovian, cum vreti sa-i spuneti. Prostesc incet pe vremea asta, ca nu am bani de numarat, iar copii inca nu-mi trebuie.
Imi umplu timpul liber cum pot, dar nu ma simt satisfacut. Am discutii tampite cu prietenii (apropos de asta, acum unii ma injura ca de ce nu am votat, iar altii, pe care i-am mintit si am spus ca am fost, ma injura ca de ce am fost... Poveste lunga si stupida, senseless anyway). Citesc, dar nu-mi pica bine. Ma mai uit aiurea la TV si ma enervez din tampeniile vazute si auzite acolo.
Dau vina pe timpul de afara, dar cred ca mai sunt si alti factori implicati. Nu conteaza, maine imi revin.

2 comentarii:

Asibaris spunea...

Exact asa ma simt si eu.
Nimic nu-mi pica bine de vreo cateva saptamani.
Fir-ar sa fie!

fallen spunea...

Las' ca (ne) trece! Tu du-te-n vacanta, fa-ti de cap cum poti si cum stii si relaxeaza-te, ca imediat dup'aia intri in sesiune and stuff...
Iar eu, eu sunt deja ok.
Trebuie sa luam masuri, ca daca nu o sa ajungem, vorba reclamei, sa vrem sa stam pe intuneric:D